2010. augusztus 19., csütörtök

Én is játszom, mert az jó móka :)

Na, én Reginél akadtam erre a kis játékra, és mivel szerintem ez két okból is jó muri, ezért úgy döntöttem csatlakozom (Az egyik ok, hogy imádok adni is és kapni is, a másik, hogy szeretek ajándékokat kézzel készíteni.) Mondjuk nekem összesen öt olvasóm van, ezért nem tudom lesz-e kommentelő, de azért megpróbálom, hátha. :)
Szóval a szabályok a következők:



1.Bárki játszhat, akinek blogja van.

2. Az első három ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot fog kapni tőlem, melyet saját magam készítek.

3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.

4. Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy ezt a felhívást meghirdetitek a saját blogotokban

6 megjegyzés:

Regi írta...

Itt vagyoook! :)

suttogo írta...

Suttogó bólint, és várja az ajándékot. Ezután a következő megjegyzést teszi:
ez a játék erősen hajaz a marketinges szakemberek által használt aktivitás serkentő módszerekre, sőt kifejezetten az az üzenete hogy: 1. HA megjegyzést teszel 2 AKKOR lesz ajándék. Ezzel a filozófiával nem értek egyet, mert nem az ajándékért csatlakozom be Hozzád. (ha nem haragszol a blogomra nem teszem fel, ellenberger az ajándékra igényt tartok, ez kiválló alkalom hogy megsimerjék egymást a srácok, és a családok...?)

natimama írta...

Najójóó! De én mit fogok adni, ha meghirdetem a blogban a játékot? Mert ajándékot készíteni én is szeretek sk., de az nem biztos, hogy megüti a mércét egy idegen embernél. /Mertugye a családom olyan elnéző velem, nekik mindent szabad csinálnom. :o)))/

Tamcsi írta...

Akkor megvan a három!!!Juhéééé :)
Az ajándékra való igényeket e-mailban várom. Tudok gyöngyékszereket, karácsonyfadíszeket, üvegfestékes képeket, egy-két lakásdekorációs dolgot. Szabad a vásár, ki mit szeretne? :)

/Amúgy natimama tuti tudsz te szépet csinálni!amúgy sem az a lényeg, hogy mennyire szép, hanem hogy mennyire jön szívből. :)/

suttogo írta...

Tamcsi, tudtad hogy törökül az hogy "tamam", azt jelenti hogy rendben? Lehetne az új beceneved Tamam.

Én meglepit kérek szépen.

Tamcsi írta...

Na jó, hát meglepit kapsz, de egy kis irány azért nem ártana. :) Na de mindegy, ha nem mondasz semmit, akkor kapod amit csinálok, oszt kész... :)