2012. november 16., péntek

Visszatérés? :)

Nem tudom jár-e még ide valaki, mert már én se nagyon szoktam...Mindig gondolkodom, hogy milyen jó lenne feléleszteni valahogy a blogot, újra írni a mindennapokról, milyen klassz lenne majd ezt évek múlva visszaolvasni...Nem ígérek semmit, magamnak sem, de ha néha eszembe jut valami, azt idevésem. :)

És most van téma...Ugyanis úgy alakult az életünk, hogy június környékén nagycsaládosok leszünk. :) Nem terveztük, pontosabban nem ÍGY terveztük. Szerettünk volna még egy babát, de nem most, hanem később, mikor már nagyobbak lesznek a gyerekek, mikor kicsit kipihentebbek leszünk, mikor több helyünk lesz, stb. De megint beigazolódott, hogy ember tervez, Isten végez. Ez a baba minket választott, most választott, úgyhogy hosszas őrlődés, rengeteg könnycsepp, gondolkodás után végül úgy döntöttem, hogy ha most jött, akkor most van itt az ideje :)
Azóta már jártam orvosnál is, hat hetes, nagyon formás kis paca, és ügyesen dobog a kis szíve. :)
Dorci még nem érti, Lackó viszont nagyon örül, ő már régen kampányolt még egy kis tesóért, úgyhogy boldog. :) Bár kisfiút szeretne, de azért azt mondta, hogy ha kislány, akkor sem kell a kórházban hagynunk ;)

8 megjegyzés:

natimama írta...

Jófej ez a Lackó gyerek! :o))))

Nagyon örülök Nektek!

natimama írta...

Ja! És csak gyere és mesélj! Én hűségesen olvaslak ezután is.:o)))

Timocska írta...

Hűűű, micsoda csodálatos hírek! Minden jót nektek, remélem a nyáron is itt, együtt örülhetünk veletek! :-)

Anta írta...

Gratulálok Tamcsi :) Sok boldog percet és kitartást :) én is olvasnálak, ha írnál :) xx

RévészOrsi írta...

:))) Gratulálok!!:)) Be szoktam ám ebbe a blogba is kukkantani, de hát álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen nagy Hír fogad!:) Írjál ha van időd/energiád!:)

natimama írta...

Tamcsi, minden rendben? Úgy elhallgattál. Itt is, ott is...

Névtelen írta...

Nagyon sok boldogságot kívánok! Bizony az Életben sok minden nem úgy alakul, ahogy tervezzük...mindennek meg van az oka. Biztos sok örömöd lesz majd a három gyermekben és jó, hogy együtt nőnek fel.

Mindenképpen írjál, várunk, olvasunk! :):):):)

Névtelen írta...

Kérünk a pocilakónak vonalzót is! :):):)